Zákaznický Informační servis: Toptrans - Geis - Fofr
• dodání zásilky domů anebo do zaměstnání
• avizační email nebo sms v den převzetí zásilky k přepravě s on-line lokalizací zásilky
• úprava termínu či místa dodání dle žádosti zákazníka
• v den rozvozu avizace (sms, email, volání) s detaily zásilky a kontakty na řidiče pro osobní komunikaci a bezproblémové předání zásilky
• možnost osobního vyzvednutí zásilky v depu dopravce
Číslo přepravního listu a číslo zásilky Vám umožní sledovat průběh doručování na stránkách konkrétního dopravce.
Individuální doprava: Partner
V případě doručování zásilky budete osobně ze strany dopravce kontaktováni před expedicí. Vlastní expedice probíhá v návaznosti a po upřesnění vzájemných možností dohodou (termín, čas, místo). Orientační informace vždy poskytujeme s předstihem. Doručeno je zpravidla v den expedice.
Tímto způsobem individuální dopravy dodáváme zboží našim obchodním partnerům v rámci Velkoobchodu, případně doručujeme zásilky zákazníků Eshopu obsahující zboží se specifickými nebo limitními možnostmi přepravy (urgentní dodání, skladové nadlimity, zboží na paletách a neskladné, zboží vyžadující speciální přepravní režim apod.). Nelze platba dobírkou.
Palety EUR:
Palety tohoto typu nejsou součástí dodávky zboží. Jedná se o vratný přepravní obal, který odváží zpět dopravce. V případě, že převezmete doručené zboží včetně EUR palety (zboží nebude složeno), jsme oprávnění Vám dodatečně účovat paušální částku 550,- Kč/ks vč. DPH. Vrácení palety lze bezplatně realizovat výměnou dopravci za prázdnou při doručení zboží.
Dodací podmínky dle konkrétní objednávky mohou být upraveny v objednávkovém formuláři "Nákupního košíku".
Septiky • ČOV • Odpady • Jezírka
Skvrny • Rozklad tuků • Zápach